Waarschuwingsbericht

The subscription service is currently unavailable. Please try again later.

Foutmelding

Notice: Trying to get property of non-object in mailchimp_signup_subscribe_form() (regel 364 van /data/sites/web/impressa-livingbe/www/sites/all/modules/mailchimp/modules/mailchimp_signup/mailchimp_signup.module).

3 statements uitgelicht, Navem 2015

vrijdag, 28 juli, 2017

1.    Serendipiteit: consumenten willen iets ontdekken waar ze niet naar op zoek zijn.

Een hele uitdaging voor jullie als inkopers. Die consument wil iets ontdekken… Wat heb je hem te bieden? Een kooksessie in de winkel met hapjes en drankjes? Een pop-up concept store? Een nieuw en uniek meubel? Staat het op de juiste plek? Is het in de juiste kleur? Met de juiste details? Staat het onder het juiste licht?
Op een bepaald moment zeg je: dit is het! Zó moeten ze het gaan ontdekken, het staat perfect!
Komen er ook genoeg bezoekers naar de winkel om datgene te ontdekken dat er is? Heb je op de juiste manier de juiste communicatie tot je doelgroep gericht? Voelen we enige twijfel? Neem dan contact op, want dat is wat Impressa Living voor je kan doen. We optimaliseren die communicatie tot in de kleinste details, zodat u de handen vrij heeft om op zoek te zijn naar wat die consument bij jou moet ontdekken.

2.    Identiteit

Waarom doen we wat we doen?
Dit lijkt zo gemakkelijk te zijn. Al jarenlang heb je die identiteit, dus zo moeilijk zal dat wel niet zijn om daarover een professioneel verhaal in de markt te zetten, op een eigentijdse manier.
Wel, niets is minder waar. Dagelijks worden we bij Impressa Living geconfronteerd met handelaren die het moeilijk hebben om hun eigenheid écht te verwoorden. Het in kaart brengen van dat ene onderscheidende verhaal is vaak de moeilijkste stap.
Het is pas mogelijk een optimale communicatiemix samen te stellen als het verhaal dat moet verteld worden, vorm krijgt. Ons doel is om u als ondernemer te helpen bij die identiteit, en meer rendement te halen daaruit.

3.    Waarom wachten?

We hebben het allemaal gehoord:
De snelheid van verandering is wederom aan het veranderen.
De 50’ers en 60’ers van deze wereld willen behandeld worden als 30’ers.
We moeten gaan ‘jagen’ in plaats van te blijven vissen.
Vandaag nog wachten is dus geen goed idee.
Laten we snel kennismaken, en uw werkwijze alvast eens toetsen aan de trends in de markt.